kristin-china.reismee.nl

byebye china :(

hi allemaal,

helaas zit het er alweer bijna op :( maar ik wil nog helemaaaaal niet weg!!! maja het is niet anders. gelukkig veel fotos om thuis na te genieten.

hele leuke week gehad.

maandag avond in de tuin van het hostel een nederlandse en schotse jongen ontmoet. ze waren door iemand uitgenodigd om naar een club hier vlakbij te komen en dan kregen ze gratis drank. westerse mensen in je club geeft status aan ofzo. dus ik besloot mee te gaan en uiteindelijk de 2 zweedse en 2 nederlandse meisjes ook en nog 2 argentijnse jongens waarme ik even had gebadmintond en nog een zwitsers stel. bleek alleen gratis wiskey. en ice tea en fruit. maar de wiskey met ice tea bleek erg lekker en dan ook een hele leuke avond/nacht gehad met zn allen. ook werd de band wat hechter dus erg gezellig!

dinsdag naar een acient town geweest, echt super mooi ouderwets dorpje. lekker geshopt en voor 10 yuan (1,30) fotos laten maken in chinese outfit :) 3 meegekregen en zelf nog een aantal gemaakt. heel mooi een leuk voor zo weinig geld :D

lekker rondgelopen. vooral samen met tina. erg gezellig. de rest van super brak hahaha :)

woensdag naar de giant buddha. lekker rondgewandeld. was erg mooi ondanks dat ik er al was geweest. ook beetje andere route dus dat was fijn en engelse info van tina. de buddha is meer dan 600 jaar oud en door mensen uit de rots gehakt om de stad aan de andere kant van het water te beschermen tegen overstromingen.

woe avond toch maar weer gezellig naar de club geweest,. alleen wat rustiger aan gedaan met de alcohol en ook op tijd naar huis gegaan. wel mega gave club trouwens. met shows en zangeressen en djs... vet gaaf!!!

donderdag wilde we naar een bepaalde berg maar door een soort festival in chengdu warwen alle treinen vol dus zijn we naar een bloemen markt geweest en een stadje met veel bloemen. maar geen bloemen te vinden helaas. viel wat tegen.

vrijdag met jonas en ashley en laura zelf naar jiuz hai gou geweest. een enorm mooie vallei. wel 10 uur in de bus maar langs mooie bergen en schade van de aarbeving dus genoeg te zien en af en toe wat geslapen. zaterdag hele dag in t national park geweest met de mooiste kleuren water, mooie watervallen en tibetaanse dorpjes. super mooi!!!!!!!!!! helaas mn baat al snel dood. en niet alleen de mijne. maar nog wel aardig wat mooie fotos kunnen maken. en ashley mailt er nog een paar.... echt een super super super gave dag zeg!!!!

vandaag weer de bus terug genomen... weer 10 uur pfff. maar gelukkig weer overleefd. met naar buiten kijken, lunchpauzes en plaspauzes waar je 1 yuan moet betalen voor een vies geultje zonder muurtje eromheen... gezellig met zn alle plassen blegh hahaha. maar weer een ervaring rijker.

net nog even langs d rivier gewandeld en alles ingepakt en ingecheckt. en morgen op naar chengdu airport... ik wil nog zoooo niet naar huis toe! vermaak me nog veelste goed maja.

ik spreek jullie dus allemaal weer snel en jullie zien dan de fotos. zal thuis ok nog wat uploaden. vooral van de vallei om jullie jaloers te maken ;p

hopelijk hebben jullie een beeld gekregen van alles wat ik gedaan heb en mee kunnen genieten met de avonturen van epie en mij!

dikke knuffel en tot snel!

tea

bring on the photo's! geniet van je laatste dag en een goede terugreis!

tot snel

kris

hahaha rustig maar! working on it ;) later vandaag! eerst een broodje eten. brood.... yummie!!! :)

kris

sorry, iets verlaat maar alles stond al wel op FB ;) maar ga ze er nu opzetten...