kristin-china.reismee.nl

vervolg op de Base en knuffelen!

goedemorgen allemaal!

(hier al bijna 3 uur s middags)

vanochtend was t dan eindelijk zo ver ik had vandaag uitgekozen om mijn geld te doneren in ruil voor 3 minuten met een panda van 1,5 jaar oud...

en lucky me! vandaag bleek ineens de laatste dag dat het kon. snapte niet helemaal waarom niet meer, maar denk dat ze niet zoveel contact hier meer willen op de Base. dus in chengdu zal het vast nog wel kunnen (is meer een pasda dierentuin).

dus jeeeej!

1000 yuan lichter maar een hele gave 3 minuten en heel wat fotos rijker! en een certificaat van donatie ontvangen en mn 2e panda speldje. (krijg n0og een 3e als ik klaar ben met volunteerwerk -> virjdag)

de 3 minuten vlogen voorbij maar het was leuk leuk leuk! helaas moet je handschoentjes aan etc. maar toch krijg je een idee van de vacht. redelijk zacht maar vooral vies hahaha kan ook niet anders van het druilerige weer hier en de modder... je mocht ze niet op hun buik, poten en oren aanraken. ik pakte de panda bij zn armen om hem een beetje achterover te trekken maar dat bleek schijnbaar niet te mogen omdat ze moeten blijven eten ivm veiligheid en als ze je hand pakken ejn denken dat het eten is dan heb je een probleem ;p

anyway heeft toch een leuke foto opgeleverd. en van te voren wist ik niet dat het niet mocht.

owh ik moet hier weg byebye!!!

Reacties

Reacties

Danique

GHILO!!!!!!!!!!!!!
Wat een leuke foto's!!!!!!!!!!! Om jaloers op te worden, helemaal die ene die eigenlijk niet mocht, die is wel heel leuk maar de rest is ook echt super!! Dat wordt dus op canvas printen en in je huisje hangen!!
Mooi dat je je zo vermaakt, jammer zeker dat het vrijwilligerswerk er al weer bijna op zit, maar dan heb je nog wel een leuke week voor de boeg!
Nou genieten nog en doe die pandaatjes de groeten van mij!
Kus van zus

Ria

Hoi Kristin, ik geniet van je verhalen. En wat zijn je foto's mooi en leuk! Die van de knuffelsessie zijn echt cool. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Vermaak je nog maar even, voor je het weet is het voorbij.
Groetjes, Ria

kristin

thanks allebei :)
ja het knuffelen was ook echt heel gaaf :D en die foto die niet mocht is idd leuk geworden. maja we hadden geen instructies gehad, dus ik dacht: ik probeer t gewoon en dan zie ik wel wat er gebeurd. in het ergste geval zeggen ze dat t niet mag en dat was zou maar wel een schattige foto intussen gemaakt ;)

ja gaat zeker snel. vanavond tas inpakken en morgen nog s ochtends schoonmaken en om 11:30 voeren en dan gaan we naar chengdu.

de planning is:
vrijdag met zn alle naar de bar street :) jeeej feestje!
zaterdag of zondag wil ik s ochtends naar de pandas in chengdu en s avonds naar de sichuan opera (circus achtig iets met veel muziek) (samen met discount)
en de andere dag lekker rustig aan doen.
ma t/m donderdag een tour en dan doet tina op vrijdag de dingen die ik en jonas al gezien hebben en dan gaan wij samen naar een vallei (10 uur met de bus) en blijven daar tot zondag en dan weer terug :)
schijnt heeeel mooi te zijn!
en dan maandag op tijd naar het vliegveld om weer terug te vliegen. maar dat duurt gelukkig nog wel eventjes :D
En voor vandaag en morgenochtend nog even van alle pandas hier genieten! :D

yvonne

Hey Kris

Je verveelt je niet, zie ik. En de pandafoto's zijn errruuuuug leuk. Veel plezier nog de rest van de tijd, want voor je weet sta je weer op schiphol snik snik!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active