kristin-china.reismee.nl

byebye pandas en hello Chengdu tour

hi allemaal,

Helaas de panda Base verlaaten :(

maar gelukkig veel fotos ter herinnering aan mijn geweldige tijd daar en aan de prachtige beesten! :) en natuurlijk de fotos van mij en de panda huggen/aaien :D

nu weer in Chengdu en het is hier warm! zomers! in korte mouwen en nog is het broeierig warm overdag. heerlijk! het voelt als vakantie als je langs de rivier slentert in de warme zon :)

vrijdagavond naar de tibetaanse area geweest en na even zoeken er dan toch gekomen om voor mijn moeder een gebedsmolentje te kopen. op de terugweg aan eenengels sprenkende toeristische chiness verteld waar hij het beste heen kon in de ene avond die hij hier had na een meeting: jinli nightfair! absoluut! en we stonden er zo ongveer voor dus dat kwam goed uit. zelf ook nog maar besloten er een rondje te lopen langs de adembenemende kraampjes, helemaal versierd en verlicht.

zaterdag naar de panda base hier in chengdu geweest. helaas maar weinig tijd en weinig pandas gezien. wel een mama met haar kindje samen dat was heel leuk want in bifengxia zijn ze niet samen (althans niet zichtbaar). en de kleine rode pandas waren echt heel leuk :) vooral mijn favoriet die geen staart en oren had en een beetje op een zeehond leek hihi schatje! :)

s middags een vakantiedag gehouden en gewoon lekker in de zon een boek gelezen :D en zowaar verbrand! haha gelukkig niet te erg en werd t al snel bruin ipv rood. s avonds naar de sichuan opera geweest end at was echt heeeel gaaf. vooral de face changing act waarbij ze binnen no time van masker verwisselde en ik vraag me nog steeds af hoe ze het doen en waar de andere maskers blijven. its magic!

zondag met jonas naar de music area geweest en hij heeft wat instrumenten geshopt. ook hadden ze veel jurken ivm dansacademie. en niet duur. maar in elk winkel kreeg ik meteen te horen dat ik niks zou passen :( gelukkig ligt dat niet aan mijn figuur maar gewoon aan t feit dat alle chinese heel petit zijn... maar toch stopte ik al snel met het rondkijken om mn ego een beetje oke te houden ;) ) verder de stad door gedwaald wat gelezen en gerelaxt.

vandaag met de hele groep (2 nederlandse meisjes, 2 finse, jonas, tina en ik) naar een klooster en tempel geweest met de subway en naar jinli market. was erg leuk!

morgen gaan we naar een acient town op een uur rijden. en woe naar de giant buddha.

vrijdag gaan jonwas en ik met de 2 nederlandse meisjes naar de jiuzhai vallei :)

en dan blieg ik op maandag helaas al weer terug. maar voor nu vermaken we ons prima en is het ook wel leuk zown 'grote' groep te hebben. morgen met zn alle naar de bar-street eens kijken hoe t uitgaan hier is :)

nou byebye allemaal!!! zal jullie wat zon toesturen en zie jullie snel!

liefs, kristin

ps. kan hier in t hostel geen fotos meer uploaden maar als ik thuis kom zet ik zeker nog wat online!

Reacties

Reacties

Lucia

Die zon is hier snel naartoe gekomen, bedankt daarvoor ! Jonas met 6 meiden/vrouwen op stap, houden jullie n beetje rekening met hem :)
Enjoy !

tea

heeeeeel veel plezier en geniet van de zon (in Finland hebben we weer sneeuw)

danique

Hey zussie,

Geniet van de laatste dagen! Vooral die vallei wordt vast heel mooi (heb ff wat fotos gegoogled) ben benieuwd!
Xxxx van zus

kristin

hi!
haha ja komt allemaal goed :)
ja goed he die zon! mogen we m nu weer terug aub?! ;p
hopelijk t weekend mooi weer in de vallei.

thanks Tea! :)

haha ja zus ben ook heeeel benieuwd. schijnt super mooi te zijn idd! xxx fotos zien jullie (danique en mama) maandag wel! hoewel jullie t me moeten vergeven als ik moe ben want jullie 7 uur is mijn 2 uur s nachts ;p

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active