kristin-china.reismee.nl

op de panda Base en knuffelen!!!!!!!

hi!

wat leuk om te zien dat zoveel mensen mn blog volgen :)

vermaak me hier nog steeds uitstekend!

super mooie omgeving om te wandelen :) met bergen, bergen en nog meer bergen!

als ik terug kom heb ik enorme beenspieren en wandel ik jullie er allemaal uit ;p

eergisteren samen met jonas op zoek gegaan naar de tempel. een beetje bergafwaards.

toen we er kwamen moesten we via traptreden omhoog... alleen bleek de tempel veeeeeel hoger dan we dachten... oneindig veel traptreden! ( okay niet zoveel als de ben nevis hoor kelvin, maar toch veel). na bijna boven te zijn hoorden we een soort van zingen/chanten. dus wij dachten: cool! monniken. maja toen we boven kwamen bleek het een bandje te zijn en was het er uitgestorven. wel was het een onwijs mooie tempel. juist omdat er geen toeristen waren. en het uitzicht was prachtig!!!!!

net op tijd terug voor het eten :)

ook hebben we de waterval gevonden die ik op een plaatje had gezien maar we niet terug zagen. ook een stuik bergafwaards en een ieniemieni dorpje. daar gaan we vandaag heen wandelen :)

gisteren zag we de ZON! wauw! dat was raaaar! en heeeeeel fijn. het was meteen een heel stuk warmer. zonders jas (nog steeds 2 lagen klding) naar buiten... enb we konden de bergen zien... we zijn omsingeld was de conclusie :)

rond de lunch arriveerde tina met de 3 nieuwelingen. allemaal wel okay mensen. dus we zijn nu met z'n 6en met tina erbij :)

over 17 minuten is het dan zover... ik ga een 1,5 a 2 jaar oude panda knuffelen...! :)

ben heeeel benieuwd. net nog even de modder van mn gezicht geveegd en ready to go...

zal vanmiddag denk ik even een update geven over hoe het was... maja jullie slapen nu toch nog allemaal ;)

byebye!!!!!!!!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active