kristin-china.reismee.nl

tour!

hi allemaal,

gisteren naar een bamboo park geweest met heeeeeel veeeeeel soorten bamboo.

geen idee dat er zoveel soorten waren maar schijbaar dus wel.

En hele mooie tempels gezien :)

weer heerlijk langs de rivier gewandeld en s avonds kennis gemaakt met een nieuwe kamer genoot

en mn reisgenoot... OMG! een zweed in oliver twist stijl. inclusief zown vaag petje. om het maar verder niet over de geitenwollen sokken in de sandalen te hebben. hij gaat ook naar de panda base! yahoo! not so much. meneer is een typische boer, wat ie niet kent dat eet ie niet. Moeilijk persoon en geen gezellige pratert. maja je kan niet alles hebben.

Hopen op de pandabase leukere mensen en uiteraard de panda's!!!

met stokjes eten gaat steeds beter :)

vandaag naar het grote plein geweest met het beeld van Mao en naar de big and small alley. Het rare is dat ze even groot zijn. maar vroeger was de big alley met big houses voor de rijke en de small alley was for de arme die in small houses woonde...

Daarna naar peoples park geweest, was mooi en rustgevend maar tina is niet zo'n helespraakzame reisgids dus we vlogen overal doorheen...

Daarna mochten we zelf weten wat we gingen doen en besloot ik te gaan shoppen! de Tina en de Zweedse jongen gingen terug naar t hostel dus ging ik lekker in mn upje de stad in en rondgelopen op een hele grote overdekte markt met mega smalle paadjes en vee kraampjes. Maar ik heb me prima vermaakt.

zo eten met Tina en de zweedse jongen (ik moet echt nog eens zn naam vragen) eten en dan vanavond relaxen en morgen vroeg op naar de Panda Base!!! :D

Panda's here I come!

byebye!

Lucia

Hey pandagirl
Morgen gaat het dan eindelijk gebeuren, de panda`s gaan kennis maken met jou. Zal ze vast wel bevallen. Su Lin is al een oude bekende van jou :)
Have fun en blijf mooie stukjes schrijven !

Danique

Hey sis,
Ik lees het al, jij vermaakt je prima! Had ook niet anders verwacht natuurlijk. Jammer van die niet al te spraakzame Zweed, maar je zal vast nog een hoop leuke mensen ontmoeten. Ben benieuwd naar je volgende verhaal, afkomstig van de pandabase.
Have fun,
Kus van zus

tea

spannend! ook een hug van mij

ps: zweden worden spraakzamer als ze wat bier op hebben